Alla inlägg under maj 2014

Av catchfatch - 17 maj 2014 01:19

Har så sjukt mycket som jag ligger efter i på Komvux just nu!

Tror jag blir galen!

Jag F-varning i ett av 4 ämnen men ligger inte direkt bra till i ett annat ämne heller.

Gör det inte direkt bättre att man verkligen inte orkar eer vill tänka på plugg när man väl kommer hem heller! Känns som om man aldrig får vila, inte ens de dagarna jag verkligen försöker ta det lugnt för då är det alltid 1000 andra saker jag måste göra.

Usch!

 

Sen har min hud bestämt sig för att gå in i någon jäkla torrhets trots så jag är snustorr hela tiden och det kiar och svider så jag blir galen!

Igår så smörjde jag mig 3 gånger med Helosan och en gång med Carmo Derm.

Idag har jag smört mig med Helosan på morgonen, Duschat med Niveas Hudlotion Rinse-off ( eller vad den nu heter), smörjt mig direkt efter duschen med Helosan och nu på eftermiddagen så smörjde jag mig med Carmo Derm igen.
Ska snart lägga mig och då smörja ytterligare en gång för det kliar och svider HELA TIDEN.

 

Så.. Nu har jag väll varit tillräckligt gnällig för ikväll!
Over and out!

Presentation

Jag som skriver heter Sofia och är 20 år.
Jag kommer skriva om det mesta som rör våra mindre smådjur.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Bloggvärde

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Behöver jag ändra något i bloggen? (Kommentera gärna detta då. :) )
 Ja - Allt!
 Ja - Fler bilder!
 Ja - Header!
 Nja - Vet inte..
 Nja - Bara om du vill!
 Nja - Bara lite små saker!
 Nej!

Blogkeen

catchfatch

Gästvänlig Bok


Ovido - Quiz & Flashcards