Direktlänk till inlägg 7 april 2014

Kastreringar, Årsdag och Födelsedag!

Av catchfatch - 7 april 2014 01:05

Sedan jag skrev sist så har det hänt ett par saker här hemma!

 

Vi har kastrerat våra 3 honkatter - måste ringa veterinären imorgon, får inte glöma det!

Ena såret ser nämligen inte bra ut, hårt och kostigt men färdigläkt! "/

 

Var lite oroligt där ett tag då äldsta honan började bli lika grinig och sur som sin mamma efter kastreringen men det verkar ha minskat lite nu iaf, skönt både för oss, henne och de andra katterna!

 

Sedan så firar jag och min sambo 4år tillsammans idag - grattis till oss! :)

 

På söndag så fyller jag även år! Hela 21år gammal/ung blir jag!
Har skrivit en liten önskelista - får man önska sig saker när man fyller 21? :O

 

Några av sakerna är iaf :

 

Körkortspengar

Bil

Presentkort på tex Ikea, Djurmagazinet, Cubus, Plantagen eller liknande.

Katträd ( vet exakt vilket jag vill ha - kostar 1650kr! )

 

Men jag skulle även bli glad om man hittade på något kul tillsammans med mamma, pappa och/eller min syster. :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catchfatch - 1 oktober 2015 15:42

Håller just nu på att testa Ever Clean kattsand som de hade på kampanj på Granngården.Har i nästan 5 år nu använt mig av Eldorados klumpbildande kattsand, som jag ändå tycker är helt okej. Den är billig och binder kiss bra. Tyvärr så luktar den ju he...

Av catchfatch - 5 december 2014 08:55

Igår testade jag att hämta ut 2kg gratis hundmat, som jag skrev om i mitt förra inlägg. ( Hade även en sms kupong på en Keso Yoghurt så där tjänade jag sammanlagt 84kr! :D ) Jag valde Doggy Professional extra skonsam som jag kommer ge till mammas...

Av catchfatch - 1 december 2014 09:31

Då vill jag tipsa om den här länken som jag hittade! Genom att fylla i en kompis epost elle mobilnummer så får din kompis en påse på 2kg helt gratis att hämta ut! :DGör någons dag lite gladare! :D   doggykupong.se/bjud-pa-ett-smakprov/ ...

Av catchfatch - 17 maj 2014 01:19

Har så sjukt mycket som jag ligger efter i på Komvux just nu! Tror jag blir galen! Jag F-varning i ett av 4 ämnen men ligger inte direkt bra till i ett annat ämne heller. Gör det inte direkt bättre att man verkligen inte orkar eer vill tänka p...

Av catchfatch - 17 april 2014 21:56

Jag fyllde år nu i helgen och fick då en Orkidé av mina kusiner. En rosa med lite vita fläckar och ränder, väldigt fin! Men jag vart lite orolig med tanke på att mina katter gärna tuggar i sig alla växter som jag har tagit hem!   Direkt när ...

Presentation

Jag som skriver heter Sofia och är 20 år.
Jag kommer skriva om det mesta som rör våra mindre smådjur.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Bloggvärde

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Behöver jag ändra något i bloggen? (Kommentera gärna detta då. :) )
 Ja - Allt!
 Ja - Fler bilder!
 Ja - Header!
 Nja - Vet inte..
 Nja - Bara om du vill!
 Nja - Bara lite små saker!
 Nej!

Blogkeen

catchfatch

Gästvänlig Bok


Ovido - Quiz & Flashcards