Alla inlägg den 4 januari 2014

Av catchfatch - 4 januari 2014 00:40

Har både idag och igår rensat kattlådorna extremt noga eftersom att en av våra katter är dålig i magen.

Igår gjorde jag rent en av lådorna som ha tak med grummesåpa och varmt vatten och sen torkade jag hela insidan med handdesinfektionsmedel för att få bort lite extra bakterier.

 

Har haft tre olika sand typer nu och jag tänkte senare lägga ut recension på de olika sorterna, men vill testa den nyaste någon dag till innan jag vågar mig på att döma den. :)

 

De olika sorterna är iaf :

ToaLätt (Träpellets)

Coop Klumpbildande (Grus/Lera)

Eldorado Klumpbildande (Grus)

Presentation

Jag som skriver heter Sofia och är 20 år.
Jag kommer skriva om det mesta som rör våra mindre smådjur.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Bloggvärde

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Behöver jag ändra något i bloggen? (Kommentera gärna detta då. :) )
 Ja - Allt!
 Ja - Fler bilder!
 Ja - Header!
 Nja - Vet inte..
 Nja - Bara om du vill!
 Nja - Bara lite små saker!
 Nej!

Blogkeen

catchfatch

Gästvänlig Bok


Ovido - Quiz & Flashcards