Alla inlägg den 8 januari 2014

Av catchfatch - 8 januari 2014 21:33

Idag började kurserna för denna terminen på Komvux.

Började dagen med Biologi lektion där jag träffade en tjej som reagerade lite annorlunda när jag sa att jag vill bli djurvårdare, djurskötare eller jobba inom djurskyddet.

Hon såg.. förvånad, äcklad och fascinerad ut på samma gång.

 

Det visade sig att hon är rädd för djur... Alla djur. Till och med en myra sa hon.

 

Jag kan förstå att man kanske är rädd för hundar, katter, fåglar, spindlar osv alltså att man är rädd för en viss art. Men alla djur?
Svårt att riktigt förstå det "/

Är det någon av er som är rädd för alla djur?
Eller kanske bara en art?

 

Funderade en stund på om jag skulle ta med mig en katt eller hunden till nästa lektion men jag tror inte det skulle vara så uppskattat att ta med in på Komvux så jag tror jag skiter i det faktiskt. ;)

Presentation

Jag som skriver heter Sofia och är 20 år.
Jag kommer skriva om det mesta som rör våra mindre smådjur.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Bloggvärde

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Behöver jag ändra något i bloggen? (Kommentera gärna detta då. :) )
 Ja - Allt!
 Ja - Fler bilder!
 Ja - Header!
 Nja - Vet inte..
 Nja - Bara om du vill!
 Nja - Bara lite små saker!
 Nej!

Blogkeen

catchfatch

Gästvänlig Bok


Ovido - Quiz & Flashcards