Alla inlägg den 14 januari 2014

Av catchfatch - 14 januari 2014 11:05

Sitter hemma och väntar på att klockan ska bli ca 12:30 för då ska jag åka tillbaka till Komvux och skriva nationellt prov i svenska som jag har kvar sedan förra terminen. :)

Nyss kommit hem efter 1½ timmes matte plugg och jag kan säga en sak - Primtal är nog världens dummaste påhitt!

Fy fasiken vad svårt jag har för att fatta det och även om jag fattar principen så kan jag inte räkna ut ett enda tal!

Det stör mig ganska mycket när jag vet hur man gör men jag kan endå inte göra det. "/

 

Däremot så gick det jätte bra på biologin igår! :)
Jag var nog den enda som inte hade en biologibok än (skulle hämta den senare på dagen) och endå så lyckades jag fylla i vad och vart djurcellens olika delar var och sedan vad som inte finns i en djurcell men som finns i en växtcell. :)

 

Och nu sitter jag här och funderar på vad mina andra blogginlägg ska handla om...

Vill väldigt gärna skriva om marsvin eller kanske ökenråttor..

Sedan ska jag ju skriva om de billiga kattsand sorterna som jag testat också.

 

Nu måste jag gå och skälla på våran skrikiga hankatt!

Presentation

Jag som skriver heter Sofia och är 20 år.
Jag kommer skriva om det mesta som rör våra mindre smådjur.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Bloggvärde

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Behöver jag ändra något i bloggen? (Kommentera gärna detta då. :) )
 Ja - Allt!
 Ja - Fler bilder!
 Ja - Header!
 Nja - Vet inte..
 Nja - Bara om du vill!
 Nja - Bara lite små saker!
 Nej!

Blogkeen

catchfatch

Gästvänlig Bok


Ovido - Quiz & Flashcards