Alla inlägg den 9 januari 2014

Av catchfatch - 9 januari 2014 23:28

Är något som jag alltid velat se!
Varje år säger jag att jag ska åka uppåt i landet för att se Norrsken... Och det har jag ju hållit bra? Not.

 

Men så såg jag att en person på min Facebook hade länkat det här!

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/kraftigt-norrsken-vantas-i-natt_8881328.svd

 

Detta har ju egentligen inte så mycket med djur att göra men jag tänkte att det kanske finns fler som jag som vill se norrsken och som idag kan ha chansen! :D

 

Tänkte även berätta att jag planerar att skriva vad marsvin behöver men jag har fastnat lite i mitt letande angående bo till marsvin!

Hittar inte om de finns någon lag på hur stort boet måste vara - hittar bara att de ska ha flera gömställen.
Men jag fortsätter leta lite till. :)

Presentation

Jag som skriver heter Sofia och är 20 år.
Jag kommer skriva om det mesta som rör våra mindre smådjur.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Bloggvärde

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Behöver jag ändra något i bloggen? (Kommentera gärna detta då. :) )
 Ja - Allt!
 Ja - Fler bilder!
 Ja - Header!
 Nja - Vet inte..
 Nja - Bara om du vill!
 Nja - Bara lite små saker!
 Nej!

Blogkeen

catchfatch

Gästvänlig Bok


Ovido - Quiz & Flashcards